علیرضا اولیائی(طلبه)

سلام علیکم! در حد توان، در خدمت بزرگوارانی که سوالات و شبهات اعتقادی (کلامی) و احکام(فقهی) و اخلاقی دارند، هستیم؛ با آدرس اینستای (a.shia313) یا تلگرام(a-shia313) هم میتونیم با هم، در ارتباط باشیم...، راستی! با امتیاز و لایک دادنتون، مشخص می کنید که مطالب وب، چقدر مفید بوده است. شاداب، پر انرژی، خنده رو و سالم باشید...یاعلی

علیرضا اولیائی(طلبه)

سلام علیکم! در حد توان، در خدمت بزرگوارانی که سوالات و شبهات اعتقادی (کلامی) و احکام(فقهی) و اخلاقی دارند، هستیم؛ با آدرس اینستای (a.shia313) یا تلگرام(a-shia313) هم میتونیم با هم، در ارتباط باشیم...، راستی! با امتیاز و لایک دادنتون، مشخص می کنید که مطالب وب، چقدر مفید بوده است. شاداب، پر انرژی، خنده رو و سالم باشید...یاعلی

روزی که حجت خدا بر من تمام شد!

يكشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۲، ۱۲:۵۵ ب.ظ

سوار اتوبوس شدیم. بعد از مدتی، آسایشگاه معلولین جسمی حرکتی فیاض بخش رو جلوی خودمون دیدیم؛

رفته بودیم تا سری به عزیزانمان در آنجا بزنیم... راستش نمی توانم تمام داستان آن روز را بنویسم؛ چرا که زبان از گفتنش عاجز، و قلم در نوشتنش سر می شکند؛

کاش نمی رفتم!!! کاش چنین عزیزانی را نمیدیدم!!! کاش آن روز از عمر من نالایق، به حساب نمی آمد!!!

ولی...ولی حیف که آنچه را نباید میدیدم، دیدم؛ آن روز، خدا، حجت را بر من تمام کرد...؛

با افرادی دوست شدم که آرزو داشتند آنها هم مثل من و تو بدوند، حرف بزنند، پدر و مادرشان بر بالین سرشان باشند و قربان قد و بالایشان بروند...؛

آنها را دیدم در حالی که لبخندی را با تمام وجود التماس می کردند...؛

گاهی تعدادی رابغل می کردم ، با آنها حرف میزدم، ولی تنها چیزی که در آن لحظات من را می ترساند این بود که خدا با من چه خواهد کرد؟

خدایا ما با نعمت سلامتیمان چگونه با تو معامله می کنیم؟  با زیبایی و قدرت جوانی و پدر و مادرو...

نظرات  (۱)

سلام . سایت زیبا و مفیدی دارید . مطلب اخیر تان خوب بر دل نشست چون حق بود بله ما سراسر غفلتیم از نعمتهایی که داریم خدا نکند که موقع بیدار شدن سراسر حسرت باشیم
موفق باشید والتماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی